Jag är tillbaka :*

På provbloggning hihi! Jag heter Ulrika som några av er antagligen vet, jag bloggade med Mathilda på denna blogg för ungefär 1 halvår sen. Men det ble alldelles för mycket med skolan och bloggen och desutom så hade jag inte ens en dator.. Men nu är jag alltså tillbaka på provbloggning och ni som läser bloggen får bestämma den 2/2 om det bara skall vara Mathilda eller om det ska vara båda två. Nu känner jag att jag är redo att blogga tills jag dör. Jag har fått min skoldator och jag har väldigt lite läxor. I detta inlägg hade jag iallafall tänkt att berätta lite med hjälp av bilder vad jag har gjort medans jag har varit borta. Det är inte så mycket men iallafall. :)
 
Jag firade jul som dem flesta andra och fick julklappar. Tillexempel fick jag ett par stövlar, en väska, kläder och annat.
Sedan firade jag såklart nyår, det gjorde jag uppe i fjällen med min familj och en annan familj. :)
Här är mina bästa kompis + Eveline & Mathilda :* Pussisar
ÄNTLIGEN SNÖÖ :8
Äntligen ombre (ej permanent) <3
Tjejmiddag :))
 
//Ulrika


Kommentarer
Postat av: Hannah

Vet att det var längesedan men kan inte du visa alla dina julklappar du fått? :)<3

Svar: aa det kan jag såklart :* /Ulrika
Annakin

2014-01-26 @ 17:15:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Annakin

Hej jag heter Mathilda och är 12 år, läs gärna min blogg :*




RSS 2.0