Nationella prov

Tjenareee
Skypear just nu med Ulrika! 
Men idag var jag ju såklart i skolan (nej jag skolkade ofc) och det var sååå tråkigt haha matte, SO, slöjd men vi hade engelska så det var kul!
Men ni kanske undrar om vad jag nu ska blogga om när rubriken är "nationella prov" eller det är ju ganska självklart då haha.
Men idag fick vi massa information om de kommande nationella proven man får i sexan, nästa vecka på tisdag och torsdag förmiddag ska jag, Ulrika och alla sexor i Sverige ha nationella prov i svenska! 
Jag är lite nervös men inte så farligt, men jag vet att jag kommer typ spåra ur dagen innan haha! Men mer om det då :*
Här får ni en egopic på Annakin (i brist på bilder haha) <3 sorry för att jag tar den igen men de bra bilderna är på mobilen<3 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Annakin

Hej jag heter Mathilda och är 12 år, läs gärna min blogg :*




RSS 2.0