Nattstad

Hej bloggisen!
Lea, min syster har fixat en header och bakgrund till bloggen. Headern OCH bakgrunden är sjukt fin, meeen.
Blogg.se har ändrat jätte mycket och så så hon eller jag eller Ulrika kan lägga in den. 
 
Haha när jag skrev det kom jag på när jag var hos Ulrika i Stockholm och vi ville fixa bloggen lite så vi hade dagen innan tagit bilder och gjort en jätte fin header men vi skulle precis åka när vi skulle fixa den så vi hade lite bråttom och vi hade ju aldrig satt in en header eller bakgrund så vi visste ju inte hur vi skulle göra och helt plötsligt (när vi trodde vi satt in den) så sparade vi och skulle se hur det såg ut och då var ALLT borta, bakgrunden, headern ja det var bara helt vitt och man kunde se våra inlägg. Hahah herregud!
Jag kommer ihåg vilken panik vi fick men äntligen efter några minuters skrikande och letande i kodmallen fick vi tillbaka alltning! 
 
Men tillbaka till det jag egentligen skulle skrivit om och det är att vi kommer under denna vecka byta blogg! Vi har redan fixat med den men när vi väl "flyttar" är om några dagar! Hahah flyttar, men men! 
 
 
/Mathilda  
Nu ska jag göra smothie, ciaooo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Annakin

Hej jag heter Mathilda och är 12 år, läs gärna min blogg :*




RSS 2.0